• Ostajille
    • Tuotteet ja hinnoittelu
    • Kohderyhmät ja mediat
    • Aineisto-ohjeet
    • Jodel
    • Ohjelmallinen mainonta
    • Caset
  • Julkaisijoille
    • Ads.txt
    • Evästeet, CMP ja TCF
    • Header bidding
    • Julkaisijan FAQ
    • Liity verkostoon
  • Yritys
    • Rekry
    • Yhteystiedot
  • Jodel
  • Blogi
Ota yhteyttä

Jodel-mainonta – kymmenen kysytyintä kysymystä

22.3.2023

10 kysymystä: Laura Eriksson

9.3.2023

Vastuullinen dialoginen markkinointi Jodelissa

21.9.2022

Helsingin Pelastuslaitos avasi oman kanavan Jodelissa onnistuneesti

7.10.2021

Jodelin verifioidusta tilistä on tullut osa Nordean asiakaspalvelua: “Pelkästään positiivisia kokemuksia”

15.6.2021

Originellit Jodlaajat: Millainen on hyvä OJ?

18.5.2021

Ystäväkirja: Nora Rantsi

4.5.2021

Viisi vinkkiä Jodel-mainostajalle toukokuussa 2021 – Nappaa nämä talteen!

12.3.2021

Jodelin ohjelmallinen ostaminen starttasi 300×250-formaatilla – myös muita mainostajien toiveita toteutettu keväällä 2021

27.1.2021

Improve Median kumppanit reflektoivat vuotta 2020 ja ennustavat tulevaa

18.12.2020

Ei oo häpee olla nopee – Improve Media Header Bidding käyttöön viikossa

18.12.2020

Muutoksia City Digital Groupissa: Ilkka Lavas hallituksen puheenjohtajaksi – konsernin johtoon uusia nimiä

4.11.2020

Case: A-lehdet – Improve Media Header Bidding taipuu moneen

14.10.2020

Nordea palvelee nyt Jodelissa omalla kanavalla

9.9.2020

HelsinkiMission @Mielenmaisema-kanava avasi Jodelissa keskustelun yksinäisyydestä

8.9.2020

Kesäkumikampanja herätti keskustelua seksistä Jodelissa

10.8.2020

Ohjelmallinen natiivi saatavilla Improve Median verkostossa – taktista ostamista vai brändipuhetta?

7.8.2020

Ystäväkirja: Lari Sorvo

8.7.2020

Miten Improve Media taklasi koronan?

24.4.2020

Kela tavoitti Jodelista asiakkaitaan boosted postilla ja display-kampanjalla

22.4.2020

Sparrailuapua ja uusia oivalluksia – suunnittelijan kokemuksia Improven ideapalavereista

9.4.2020

Ystäväkirja: Ville Lahtinen

2.4.2020

“Seksinovelleja ja muinaisia keskusteluita” – Viisi Suomi24 myyttiä rikki viidessä minuutissa

5.3.2020

Yritys- ja luottotietoyhtiö Asiakastieto avaa Improve Median B2B-inventaarin

20.2.2020

Yhteiskunnallinen hitaan journalismin pioneeri MustRead yhteistyöhön Improve Median kanssa

30.12.2019

Kesäisiä museoseikkailuja ja AB-testausta – Vuosi 2019 sisälsi monimuotoisia Jodel-kampanjoita

16.12.2019

Taksipalvelu Menevä näytti esimerkkiä kantaaottavasta Jodel-kampanjasta itsenäisyyspäivänä

22.10.2019

Uutta Jodelissa – Color takeover ja Boosted post videolla

12.9.2019

Julkaisijavinkit: Ohjelmallinen ostaminen julkaisijalle

12.8.2019

Ystäväkirja: Karoliina Kupari

4.6.2019

Jodel-kampanjaesimerkkejä – korkeat CTR-luvut ja aktiivista keskustelua

12.4.2019

Improve Media tuo Jodelin mainosmyynnin ryminällä Suomeen

15.11.2018

Julkaisijavinkit: Improve Median suositus evästekyselyyn

8.11.2018

Kuusi uutta mediaa Improve Median verkostossa

9.10.2018

Esittelyssä Floor Ad

12.9.2018

Ystäväkirja: Elina Niskanen

25.5.2018

Ystäväkirja: Tuomas Suihkonen

25.5.2018

Improve Mediavinkit: kevään ja kesän ostetuimmat datapaketit

23.5.2018

Julkaisijavinkit: Tagit responsiiviselle sivulle

23.5.2018

Julkaisijavinkit: Mikä vaikuttaa tilityksiisi?

23.5.2018

Julkaisijavinkit: Viewability kuntoon

Improve Median missio on tehdä median ostajan työstä vaivattomampaa, tuoda median omistajalle lisää tuottoa ja olla loistava työpaikka.

Ostajille

Tuotteet & hinnoittelu

Jodel

Aineisto-ohjeet

Ohjelmallinen

Caset

Julkaisijoille

Ads.txt

Evästeet & tcf

Headerbidding

Julkaisijan FAQ

Liity verkostoon

Yritys

Yhteystiedot

Rekry

Instagram

Blogi

© 2023 Improve Media Oy. Kaikki oikeudet pidetään.
Tietosuojaseloste • Evästeiden käyttö