Mikä Jodel?
Jodel on paikallisuuteen perustuva viestintäsovellus, jossa viestitään pääasiallisesti tekstimuodossa. Nimimerkitön viestiminen mahdollistaa herkemmistäkin aiheista keskustelemisen helposti.
Jodelin ydinsisältöihin kuuluu viihde, paikalliset uutiset, mielenterveys, neuvot, sekä työelämä.
Käyttäjäprofiili painottuu 18—35-vuotiaisiin kaupunkilaisiin. Suomessa aktiivisia käyttäjiä on satoja tuhansia kuukaudessa.
Moderointi toimii tehokkaasti käyttäjien, moderaattoreiden ja algoritmin yhteistyöllä.
Improve Media edustaa Jodelin mainosmyyntiä Suomessa yksinoikeudella. Laita viesti tarkempaa Jodel-esittelyä varten tai kysy lisätietoja!

Mainonta Jodelissa

Boosted Post näkyy kiinnitettynä viestisyötteessä 24h yhdellä mainostajalla kerrallaan. Aineisto voi olla teksti, kuva, video tai kysely. Boosted Postiin on mahdollista avata kommentointi, jolloin mainostaja voi käydä keskustelua jodlaajien kanssa. Oma Boosted Post -päivä kannattaa varmistaa ajoissa.
Displayta voi toteuttaa koossa 1080×1920 tai 1080×1080. Suurempi näkyy sekä viesti- että kuvasyötteessä, pienempi viestisyötteessä. Aineisto voi olla kuva tai video. Displayssa ei ole kommentointimahdollisuutta.

Ohjelmallisesti saatavilla olevat mainoskoot ovat 300×250, 300×300, 320×320 ja 320×480. Pyydä diili ohjelmallista varten!
Oma kanava kantaa mainostajan nimeä. Keskustelu ohjataan kanavalle Boosted Postin avulla. Kanava voi toimia esimerkiksi Nordean tapaan someaspana tai erilaisten kampanjateemojen keskustelualustana Helsingin Pelastuslaitoksen tyyliin.
OJ-koulutuksella alkuun
Vähintään 2 000 € Boosted Post -kampanjoihin sisältyy Improve Median järjestämä tunnin mittainen OJ-koulutus, jolloin ei haittaa vaikka Jodel ei olisi entuudestaan tuttu. Minimibudjetti kaikelle kampanjoinnille Jodelissa on 1 000 €.
Kampanjaa toteuttamassa? Katso täältä aineisto-ohjeet!