Improve Mediavinkit: esittelyssä Floor Ad

    Viewability, rich media ja kustannustehokkuus samassa paketissa Mainostajat seuraavat viewability-lukua lähes joka kampanjassa. Se on osalle jo yhtä tuttu mittari kuin klikit, impressiot ja klikkiprosentit. Samalla kun viewabilityn halutaan olevan korkea, kokeiltaisiin mielellään jotain uutta….

    Lue lisää

    Ystäväkirja: Elina Niskanen

    Elina on Improven myyntitiimin uusin (ja ylivoimaisesti lohjalaisin) vahvistus. Elinan kanssa juttu luistaa niin tosi-tv:stä,  jääkiekosta ja Thaimaan parhaista reppureissukohteista. Remakan naurun ja letkeän murteen takaa paljastuu kuitenkin piinkova asiantuntija, joka vastaa tarjouksiin salamannopeasti. Lempinimeni…

    Lue lisää

    Julkaisijavinkit: Ads.txt

    Ota ads.txt käyttöösi nyt Ads.txt on digimainonnan kattojärjestö IAB:n hanke, jolla halutaan ehkäistä verkkotunnusten väärinkäyttöä ja sitä kautta luvatonta mainosinventaaria. Ads-lyhenne tulee sanoista authorized digital seller eli sallittu digitaalisen mainonnan myyjä. Ads.txt:n on helppo ja turvallinen tapa osoittaa sivuston…

    Lue lisää

    Ystäväkirja: Tuomas Suihkonen

    Improve Median kaupallinen johtaja Tuomas vastaa muun muassa operatiivisen johdon tehtävistä ja laajemmista yhteistöistä. Toimistolla Tuomas tunnetaan aikaisena virkkuna, joka viihdyttää kollegoitaan sellaisilla Suihkismeilla kuin ”No niin, sano rengit päissään” ja ”Mitäs tässä, Ritari Ässä”….

    Lue lisää

    Julkaisijavinkit: Tagit responsiiviselle sivulle

    Improve Median ohjeistus mainostagien asentamisesta responsiiviselle sivustolle on muuttunut. Kun sivustolla käytetään desktop- ja mobiilimainostageja, tulee varmistaa, että pieninäyttöisissä mobiililaitteissa näkyvät vain mobiilikoon mainokset. Tässä tulee huomioida seuraavat asiat: Sivun <head>-parametrin sisään tulee sijoittaa viewport-määrittely:…

    Lue lisää

    Julkaisijavinkit: Mikä vaikuttaa tilityksiisi?

    Miksi tilityksien suuruus vaihtelee? Olet ehkä huomannut, että tilitysraporttisi summa vaihtelee kuukaudesta toiseen. Eron saattaa huomata esimerkiksi vauhdikkaan joulukuun kääntyessä hiljaisempaan tammikuuhun. Mistä johtuu, että tilitykset eivät jakaudu tasaisemmin vuoden ympäri? Alkuvuosi ja kesälomakausi hiljaisimpia…

    Lue lisää

    Julkaisijavinkit: Viewability kuntoon

    Nähdäänkö mainospaikkasi oikeasti? Mainostajat ostavat entistä vahvemmin perustuen siihen, miten hyvin mainos näkyy kansainvälisten mittausstandardien mukaan. Mainostulojen varmistamiseksi tätä tukevat muutokset on tehtävä mahdollisimman pian. Katso sijoitteluohjeet alta! Mikä viewability? Viewability on luku, joka kertoo…

    Lue lisää