
Julkaisijavinkit: Ohjelmallinen ostaminen julkaisijalle
Mitä on ohjelmallinen ostaminen? Improve Media myy display-mainontaa sekä suoraan asiakkaille että ohjelmallisen ostamisen kanavissa. Ohjelmallinen ostaminen tarkoittaa sitä, että asiakas (mediatoimisto tai brändi) käyttää työkalunaan osto-ohjelmaa, mikä mahdollistaa sen, että ostoprosessi on pitkälle automatisoitua….
Lue lisää
Ystäväkirja: Karoliina Kupari
Tuorein Improvelainen on mediatoimistosta tuttu Karoliina tai tutummin ”Kylde”. Kylde toimii Improvella Account Managerina yhdessä Elinan kanssa. Työn ulkopuolella Kylden löytää useimmiten joogaamasta, nyrkkeilemästä tai suunnittelemasta seuraavaa reissuaan. Jos vallilalaista Kyldeä ei näe kaupungissa, voi…
Lue lisää
Jodel-kampanjaesimerkkejä – korkeat CTR-luvut ja aktiivista keskustelua
Millaiset kampanjat toimivat Jodelissa? Improve Media alkoi edustaa Jodelin mainosmyyntiä suomessa huhtikuussa, minkä jälkeen mainontaa on päästy testaamaan useiden brändien ja kiinnostavien kampanjoiden kautta. Toteutettuja kampanjoita ovat olleet muun muassa Cityn SYÖ!-viikot, Telian Esports, Museokortin…
Lue lisää
Improve Media tuo Jodelin mainosmyynnin ryminällä Suomeen
Tiedote Julkaisuvapaa 12.4.2019 klo 9 Jodel ja Improve Media ovat tehneet sopimuksen mainosmyynnin edustuksesta Suomessa. Mainosmyynti alkaa heti ja toiveissa on saada mainostajia toteuttamaan rohkeita kampanjoita kanavan lainalaisuuksia hyödyntäen. Mainosmuotoja on kaksi: paikallisessa viestisyötteessä…
Lue lisää
Ystäväkirja: Laura Eriksson
Improve Median jokapaikanhöylä Laura auttaa Improve Medialla valtsikassa opiskelun ohella. Lauran tunnistaa toimistolla jatkuvasta aivastelusta ja (lievästi ärsyttävästä) muiden kielioppivirheiden korjailusta. Lauran mukana kulkee toisinaan toimistokoira Hiisi. Lempinimeni kollegoiden kesken: Lartsa Toteemieläimeni: Rory Gilmore Ensimmäinen työpaikkani: Yläasteikäisenä…
Lue lisää
Julkaisijavinkit: Improve Median suositus evästekyselyyn
Onhan evästekäytäntösi 25.5.2018 voimaan tulleen GDPR:n vaatimusten mukainen? EU:n yleisen tietosuoja-asetuksen (General Data Protection Regulation, GDPR) myötä kaikilla sivustojen ylläpitäjillä / julkaisijoilla on vastuu kerätä käyttäjiltä aktiivinen hyväksyntä evästeiden asettamiseen ja datankeruuseen mainonnan kohdentamiseksi sekä…
Lue lisää
Kuusi uutta mediaa Improve Median verkostossa
Urheilu ja hyvinvointi -vertikaali kasvoi kolmen median voimin Uusimpana tulokkaana mediavalikkoa koristaa Suomen suosituimpaan urheilulajiin – jääkiekkoon – keskittynyt mestis.fi. Suomen toiseksi korkein sarjataso toimii erityisesti nuorten pelaajien kasvun vauhdittajana. Aihe kiinnostaa, sillä sivustolla on…
Lue lisää
Esittelyssä Floor Ad
Viewability, rich media ja kustannustehokkuus samassa paketissa Mainostajat seuraavat viewability-lukua lähes joka kampanjassa. Se on osalle jo yhtä tuttu mittari kuin klikit, impressiot ja klikkiprosentit. Samalla kun viewabilityn halutaan olevan korkea, kokeiltaisiin mielellään jotain uutta….
Lue lisää
Ystäväkirja: Elina Niskanen
Elina on Improven myyntitiimin uusin (ja ylivoimaisesti lohjalaisin) vahvistus. Elinan kanssa juttu luistaa niin tosi-tv:stä, jääkiekosta ja Thaimaan parhaista reppureissukohteista. Remakan naurun ja letkeän murteen takaa paljastuu kuitenkin piinkova asiantuntija, joka vastaa tarjouksiin salamannopeasti. Lempinimeni…
Lue lisää
Ystäväkirja: Tuomas Suihkonen
Improve Median kaupallinen johtaja Tuomas vastaa muun muassa operatiivisen johdon tehtävistä ja laajemmista yhteistöistä. Toimistolla Tuomas tunnetaan aikaisena virkkuna, joka viihdyttää kollegoitaan sellaisilla Suihkismeilla kuin ”No niin, sano rengit päissään” ja ”Mitäs tässä, Ritari Ässä”….
Lue lisää