Ystäväkirja: Calle Andsten

Improven maskotti, Ad Ops ja kaikkien kampanjoiden isä on tietysti Calle. Kumppanit, jotka eivät puhu suomea saattavat tuntea Callen nimellä Aineisto. Callella on toimiston ylivoimaisesti kovaäänisin, tarttuvin nauru ja hän on ryhmähengen luomisessa tiimin arvokkain ...

Lue lisää

Improve Mediavinkit: Mobiilin Floor Ad

Hakusessa hyvä viewability mobiilissa? Nyt on mahdollisuus päästä pilotoimaan aiemmin desktopissa tutuksi tullutta Floor Adia mobiilissa. Desktopissa toteutettiin vuoden 2018 aikana useita kampanjoita ja palaute & tulokset puhuivat puolestaan. Mihin tarkoitukseen mainosmuotoa kannattaa hyödyntää? Mobiilissa ...

Lue lisää

Ystäväkirja: Laura Eriksson

Improve Median jokapaikanhöylä Laura assaroi Improve Medialla valtsikassa opiskelun ohella. Lauran tunnistaa toimistolla jatkuvasta aivastelusta ja (lievästi ärsyttävästä) muiden kielioppivirheiden korjailusta. Lauran mukana kulkee toisinaan toimistokoira Hiisi. Lempinimeni kollegoiden kesken: Lartsa Toteemieläimeni: Rory Gilmore Ensimmäinen työpaikkani: Yläasteikäisenä ...

Lue lisää

Julkaisijavinkit: Improve Median suositus evästekyselyyn

Onhan evästekäytäntösi 25.5.2018 voimaan tulleen GDPR:n vaatimusten mukainen? EU:n yleisen tietosuoja-asetuksen (General Data Protection Regulation, GDPR) myötä kaikilla sivustojen ylläpitäjillä / julkaisijoilla on vastuu kerätä käyttäjiltä aktiivinen hyväksyntä evästeiden asettamiseen ja datankeruuseen mainonnan kohdentamiseksi sekä ...

Lue lisää

Improve Mediavinkit: kuusi uutta mediaa Improve Median verkostossa

Urheilu ja hyvinvointi -vertikaali kasvoi kolmen median voimin  Uusimpana tulokkaana mediavalikkoa koristaa Suomen suosituimpaan urheilulajiin - jääkiekkoon - keskittynyt mestis.fi. Suomen toiseksi korkein sarjataso toimii erityisesti nuorten pelaajien kasvun vauhdittajana. Aihe kiinnostaa, sillä sivustolla on ...

Lue lisää

Improve Mediavinkit: esittelyssä Floor Ad

Viewability, rich media ja kustannustehokkuus samassa paketissa Mainostajat seuraavat viewability-lukua lähes joka kampanjassa. Se on osalle jo yhtä tuttu mittari kuin klikit, impressiot ja klikkiprosentit. Samalla kun viewabilityn halutaan olevan korkea, kokeiltaisiin mielellään jotain uutta. ...

Lue lisää

Ystäväkirja: Elina Niskanen

Elina on Improven myyntitiimin uusin (ja ylivoimaisesti lohjalaisin) vahvistus. Elinan kanssa juttu luistaa niin tosi-tv:stä,  jääkiekosta ja Thaimaan parhaista reppureissukohteista. Remakan naurun ja letkeän murteen takaa paljastuu kuitenkin piinkova asiantuntija, joka vastaa tarjouksiin salamannopeasti. Lempinimeni ...

Lue lisää

Julkaisijavinkit: Ads.txt

Ota ads.txt käyttöösi nyt Ads.txt on digimainonnan kattojärjestö IAB:n hanke, jolla halutaan ehkäistä verkkotunnusten väärinkäyttöä ja sitä kautta luvatonta mainosinventaaria. Ads-lyhenne tulee sanoista authorized digital seller eli sallittu digitaalisen mainonnan myyjä. Ads.txt:n on helppo ja turvallinen tapa osoittaa sivuston ...

Lue lisää

Ystäväkirja: Tuomas Suihkonen

Improve Median kaupallinen johtaja Tuomas vastaa muun muassa operatiivisen johdon tehtävistä ja laajemmista yhteistöistä. Toimistolla Tuomas tunnetaan aikaisena virkkuna, joka viihdyttää kollegoitaan sellaisilla Suihkismeilla kuin "No niin, sano rengit päissään" ja "Mitäs tässä, Ritari Ässä". ...

Lue lisää

Improve Mediavinkit: kevään ja kesän ostetuimmat datapaketit

Data, data, data. Paljon puhetta, vähän helposti ymmärrettävää tietoa. Mitä dataa ostetaan - ja miksi? Improve Medialla on valmiina yli 100 erilaista datapakettia, jotka on luotu Leikin semanttiseen analyysiin perustuvalla SmartSegments -työkalulla. Datapaketit on rakennettu ...

Lue lisää