
Miten Improve Media taklasi koronan?
AdOps-tiimiä luotsaava Jesse kertoo Improven keväästä ja uudesta header bidding -järjestelmästä.
Lue lisää
Kela tavoitti Jodelista asiakkaitaan boosted postilla ja display-kampanjalla
Koronaviruspandemia on tuonut uudenlaisia viestinnällisiä tarpeita Kelalle, joka on aloittanut viestimään Jodelissa tilanteeseen liittyen. Jodelin käyttäjämäärä on kasvanut koronatilanteen vuoksi noin viidenneksen ja sen avulla tavoittaa nyt erityisen tehokkaasti 18–30-vuotiaat nuoret aikuiset Suomen kaupungeista. Kela…
Lue lisää
Sparrailuapua ja uusia oivalluksia – suunnittelijan kokemuksia Improven ideapalavereista
Tiedätkö, millaisia ratkaisuja Improve Media tarjoaa display-mainonnassa tai Jodelissa? Ovatko ideapalaverit tuttuja? Lue tästä useaan Improve Median ideapalaveriin osallistuneen GroupM:n Essin vinkit ja kokemukset: Kuka olet ja mitä teet? Olen Essi Vuokko ja toimin digisuunnittelijana…
Lue lisää
Ystäväkirja: Ville Lahtinen
Ville Lahtinen hyppäsi mukaan Improvelle loppuvuodesta 2019 pyörittämään ruoria ohjelmallisen ostamisen parissa. Villeltä löytyy huippuasiantuntemusta diilien ja datojen lisäksi myös vähän yllättävimmistä asioista, kuten lentokoneista. Viikonloppukuulumisia kysellessä Villen tarinat liittyvät usein johonkin sporttiseen, kuten pyöräilyyn…
Lue lisää
“Seksinovelleja ja muinaisia keskusteluita” – Viisi Suomi24 myyttiä rikki viidessä minuutissa
Suomi24 toivotettiin alkuvuodesta tervetulleeksi osaksi City Digital Groupia ja sen myötä Improve median verkostoa. Vuonna 1998 perustettu Suomi24 on Suomen suurin yhteisömedia, jonka ydinpalveluita ovat Keskustelut ja Treffit. Kuukausittain Suomi24:ssä vierailee jopa 86% kaikista suomalaisista…
Lue lisää
Yritys- ja luottotietoyhtiö Asiakastieto avaa Improve Median B2B-inventaarin
Mediatoimistojen pitkä odotus palkittiin, kun B2B-inventaari starttasi Improve Medialla yhteistyöllä Suomen Asiakastieto Oy:n kanssa. Asiakastiedon verkkopalvelusta haetaan yritystietoja esimerkiksi kauppaa tehdessä, kilpailutustilanteissa tai yhteistyösopimuksia valmistellessa. Sivustolla vierailee 200 000 suomalaista viikossa. Asiakastiedon verkkopalvelu on yksi…
Lue lisää
Yhteiskunnallinen hitaan journalismin pioneeri MustRead yhteistyöhön Improve Median kanssa
Julkaisutoimintansa vuonna 2017 aloittanut politiikkaa ja yhteiskuntaa käsittelevä aikakauslehtityyppinen digimedia MustRead aloitti yhteistyön Improve Median kanssa helmikuussa 2020. MustRead on tunnettu kokeneiden journalistien ja tutkijoiden tuottamasta hitaasta ja vastuullisesta journalistisesta sisällöstä. MustRead tutkii yhteiskunnallisia ilmiöitä…
Lue lisää
Kesäisiä museoseikkailuja ja AB-testausta – Vuosi 2019 sisälsi monimuotoisia Jodel-kampanjoita
Loppukeväästä 2019 tehtiin suomalaisen verkkomainonnan historiaa, kun ensimmäiset suomalaiset mainostajat lähtivät raivaamaan tietä muille mainostamalla urbaanien nuorten aikuisten suosimalla sosiaalisen median alustalla. Mainonnan vastaanotto edustikin käyttäjäkuntaansa: alustalla nähdyt mainokset herättivät jodlaajissa keskustelua, huumoria ja tärkeitä…
Lue lisää
Taksipalvelu Menevä näytti esimerkkiä kantaaottavasta Jodel-kampanjasta itsenäisyyspäivänä
Taksipalvelu Menevä onnistui saamaan Jodelin käyttäjät puolelleen yleisöä puhuttelevalla itsenäisyyspäivän kampanjalla. Boosted Post -videomainoksessa Menevän erilaisia etnisiä taustoja omaavat taksinkuljettajat toivottivat Suomelle hyvää itsenäisyyspäivää. Videon lopussa esitettiin teksti “Menevä – sataprosenttisen suomalainen”. Kampanja sai erittäin…
Lue lisää
Uutta Jodelissa – Color takeover ja Boosted post videolla
Jodeliin ollaan saatu tänä syksynä vanhojen mainosmuotojen lisäksi kaksi uutta tapaa mainostaa. Color takeover Tämä todella näyttävä uusi mainosmuoto värjää koko Jodelin mainostajan valitsemin värein. Kuten bannerimainonnan paraati-tapetti-kampanjat, Jodelin color takeover sopii erityisesti lanseerauksiin, tapahtumiin…
Lue lisää