Ystäväkirja: Ville Virkkunen

Improven espoolaisjaostoa edustaa Ville, joka tunnetaan aina yhtä kohteliaana ja ystävällisenä työkaverina, mutta myös hämmästyttävän tehokkaana puhelimien veteenpudottajana. Entisenä hankenlaisena Ville on tarkka, analyyttinen ja ymmärtää ruotsin lisäksi myös asiakkaiden bisneshaasteet. Toimistolla Villen kutsuhuuto on ...

Lue lisää

Improve Mediavinkit: esittelyssä Floor Ad

Viewability, rich media ja kustannustehokkuus samassa paketissa Mainostajat seuraavat viewability-lukua lähes joka kampanjassa. Se on osalle jo yhtä tuttu mittari kuin klikit, impressiot ja klikkiprosentit. Samalla kun viewabilityn halutaan olevan korkea, kokeiltaisiin mielellään jotain uutta. ...

Lue lisää

Ystäväkirja: Elina Niskanen

Elina on Improven myyntitiimin uusin (ja ylivoimaisesti lohjalaisin) vahvistus. Elinan kanssa juttu luistaa niin tosi-tv:stä,  jääkiekosta ja Thaimaan parhaista reppureissukohteista. Remakan naurun ja letkeän murteen takaa paljastuu kuitenkin piinkova asiantuntija, joka vastaa tarjouksiin salamannopeasti. Lempinimeni ...

Lue lisää

Julkaisijavinkit: Ads.txt

Ota ads.txt käyttöösi nyt Ads.txt on digimainonnan kattojärjestö IAB:n hanke, jolla halutaan ehkäistä verkkotunnusten väärinkäyttöä ja sitä kautta luvatonta mainosinventaaria. Ads-lyhenne tulee sanoista authorized digital seller eli sallittu digitaalisen mainonnan myyjä. Ads.txt:n on helppo ja turvallinen tapa osoittaa sivuston ...

Lue lisää

Ystäväkirja: Tuomas Suihkonen

Improve Median kaupallinen johtaja Tuomas vastaa muun muassa operatiivisen johdon tehtävistä ja laajemmista yhteistöistä. Toimistolla Tuomas tunnetaan aikaisena virkkuna, joka viihdyttää kollegoitaan sellaisilla Suihkismeilla kuin "No niin, sano rengit päissään" ja "Mitäs tässä, Ritari Ässä". ...

Lue lisää

Improve Mediavinkit: kevään ja kesän ostetuimmat datapaketit

Data, data, data. Paljon puhetta, vähän helposti ymmärrettävää tietoa. Mitä dataa ostetaan - ja miksi? Improve Medialla on valmiina yli 100 erilaista datapakettia, jotka on luotu Leikin semanttiseen analyysiin perustuvalla SmartSegments -työkalulla. Datapaketit on rakennettu ...

Lue lisää

Julkaisijavinkit: Tagit responsiiviselle sivulle

Improve Median ohjeistus mainostagien asentamisesta responsiiviselle sivustolle on muuttunut. Kun sivustolla käytetään desktop- ja mobiilimainostageja, tulee varmistaa, että pieninäyttöisissä mobiililaitteissa näkyvät vain mobiilikoon mainokset. Tässä tulee huomioida seuraavat asiat: Sivun <head>-parametrin sisään tulee sijoittaa viewport-määrittely: ...

Lue lisää

Julkaisijavinkit: Mikä vaikuttaa tilityksiisi?

Miksi tilityksien suuruus vaihtelee? Olet ehkä huomannut, että tilitysraporttisi summa vaihtelee kuukaudesta toiseen. Eron saattaa huomata esimerkiksi vauhdikkaan joulukuun kääntyessä hiljaisempaan tammikuuhun. Mistä johtuu, että tilitykset eivät jakaudu tasaisemmin vuoden ympäri? Alkuvuosi ja kesälomakausi hiljaisimpia ...

Lue lisää

Julkaisijavinkit: Viewability kuntoon

Nähdäänkö mainospaikkasi oikeasti? Mainostajat ostavat entistä vahvemmin perustuen siihen, miten hyvin mainos näkyy kansainvälisten mittausstandardien mukaan. Mainostulojen varmistamiseksi tätä tukevat muutokset on tehtävä mahdollisimman pian. Katso sijoitteluohjeet alta! Mikä viewability? Viewability on luku, joka kertoo ...

Lue lisää