Improve Mediavinkit: kevään ja kesän ostetuimmat datapaketit

Data, data, data. Paljon puhetta, vähän helposti ymmärrettävää tietoa. Mitä dataa ostetaan - ja miksi? Improve Medialla on valmiina yli 100 erilaista datapakettia, jotka on luotu Leikin semanttiseen analyysiin perustuvalla SmartSegments -työkalulla. Datapaketit on rakennettu ...

Lue lisää

Julkaisijavinkit: Tagit responsiiviselle sivulle

Improve Median ohjeistus mainostagien asentamisesta responsiiviselle sivustolle on muuttunut. Kun sivustolla käytetään desktop- ja mobiilimainostageja, tulee varmistaa, että pieninäyttöisissä mobiililaitteissa näkyvät vain mobiilikoon mainokset. Tässä tulee huomioida seuraavat asiat: Sivun <head>-parametrin sisään tulee sijoittaa viewport-määrittely: ...

Lue lisää

Julkaisijavinkit: Mikä vaikuttaa tilityksiisi?

Miksi tilityksien suuruus vaihtelee? Olet ehkä huomannut, että tilitysraporttisi summa vaihtelee kuukaudesta toiseen. Eron saattaa huomata esimerkiksi vauhdikkaan joulukuun kääntyessä hiljaisempaan tammikuuhun. Mistä johtuu, että tilitykset eivät jakaudu tasaisemmin vuoden ympäri? Alkuvuosi ja kesälomakausi hiljaisimpia ...

Lue lisää

Julkaisijavinkit: Viewability kuntoon

Nähdäänkö mainospaikkasi oikeasti? Mainostajat ostavat entistä vahvemmin perustuen siihen, miten hyvin mainos näkyy kansainvälisten mittausstandardien mukaan. Mainostulojen varmistamiseksi tätä tukevat muutokset on tehtävä mahdollisimman pian. Katso sijoitteluohjeet alta! Mikä viewability? Viewability on luku, joka kertoo ...

Lue lisää