Ystäväkirja: Ville Lahtinen

    Ville Lahtinen hyppäsi mukaan Improvelle loppuvuodesta 2019 pyörittämään ruoria ohjelmallisen ostamisen parissa. Villeltä löytyy huippuasiantuntemusta diilien ja datojen lisäksi myös vähän yllättävimmistä asioista, kuten lentokoneista. Viikonloppukuulumisia kysellessä Villen tarinat liittyvät usein johonkin sporttiseen, kuten pyöräilyyn…

    Lue lisää

    Yritys- ja luottotietoyhtiö Asiakastieto avaa Improve Median B2B-inventaarin

    Mediatoimistojen pitkä odotus palkittiin, kun B2B-inventaari starttasi Improve Medialla yhteistyöllä Suomen Asiakastieto Oy:n kanssa. Asiakastiedon verkkopalvelusta haetaan yritystietoja esimerkiksi kauppaa tehdessä, kilpailutustilanteissa tai yhteistyösopimuksia valmistellessa. Sivustolla vierailee 200 000 suomalaista viikossa. Asiakastiedon verkkopalvelu on yksi…

    Lue lisää

    Taksipalvelu Menevä näytti esimerkkiä kantaaottavasta Jodel-kampanjasta itsenäisyyspäivänä

    Taksipalvelu Menevä onnistui saamaan Jodelin käyttäjät puolelleen yleisöä puhuttelevalla itsenäisyyspäivän kampanjalla. Boosted Post -videomainoksessa Menevän erilaisia etnisiä taustoja omaavat taksinkuljettajat toivottivat Suomelle hyvää itsenäisyyspäivää. Videon lopussa esitettiin teksti “Menevä – sataprosenttisen suomalainen”. Kampanja sai erittäin…

    Lue lisää

    Uutta Jodelissa – Color takeover ja Boosted post videolla

    Jodeliin ollaan saatu tänä syksynä vanhojen mainosmuotojen lisäksi kaksi uutta tapaa mainostaa. Color takeover Tämä todella näyttävä uusi mainosmuoto värjää koko Jodelin mainostajan valitsemin värein. Kuten bannerimainonnan paraati-tapetti-kampanjat, Jodelin color takeover sopii erityisesti lanseerauksiin, tapahtumiin…

    Lue lisää

    Julkaisijavinkit: Ohjelmallinen ostaminen julkaisijalle

    Mitä on ohjelmallinen ostaminen? Improve Media myy display-mainontaa sekä suoraan asiakkaille että ohjelmallisen ostamisen kanavissa. Ohjelmallinen ostaminen tarkoittaa sitä, että asiakas (mediatoimisto tai brändi) käyttää työkalunaan osto-ohjelmaa, mikä mahdollistaa sen, että ostoprosessi on pitkälle automatisoitua….

    Lue lisää

    Ystäväkirja: Karoliina Kupari

    Tuorein Improvelainen on mediatoimistosta tuttu Karoliina tai tutummin ”Kylde”. Kylde toimii Improvella Account Managerina yhdessä Elinan kanssa. Työn ulkopuolella Kylden löytää useimmiten joogaamasta, nyrkkeilemästä tai suunnittelemasta seuraavaa reissuaan. Jos vallilalaista Kyldeä ei näe kaupungissa, voi…

    Lue lisää

Logo, jossa on kynä

Improve Median blogissa tutustutaan Improven tiimiin sekä jaetaan uutisia ja vinkkejä niin ostajille kuin julkaisijoillekin.

Arkisto