Julkaisijavinkit: Ohjelmallinen ostaminen julkaisijalle

    Mitä on ohjelmallinen ostaminen? Improve Media myy display-mainontaa sekä suoraan asiakkaille että ohjelmallisen ostamisen kanavissa. Ohjelmallinen ostaminen tarkoittaa sitä, että asiakas (mediatoimisto tai brändi) käyttää työkalunaan osto-ohjelmaa, mikä mahdollistaa sen, että ostoprosessi on pitkälle automatisoitua….

    Lue lisää

    Ystäväkirja: Karoliina Kupari

    Tuorein Improvelainen on mediatoimistosta tuttu Karoliina tai tutummin ”Kylde”. Kylde toimii Improvella Account Managerina yhdessä Elinan kanssa. Työn ulkopuolella Kylden löytää useimmiten joogaamasta, nyrkkeilemästä tai suunnittelemasta seuraavaa reissuaan. Jos vallilalaista Kyldeä ei näe kaupungissa, voi…

    Lue lisää

    Improve Media tuo Jodelin mainosmyynnin ryminällä Suomeen

    Tiedote Julkaisuvapaa 12.4.2019 klo 9   Jodel ja Improve Media ovat tehneet sopimuksen mainosmyynnin edustuksesta Suomessa. Mainosmyynti alkaa heti ja toiveissa on saada mainostajia toteuttamaan rohkeita kampanjoita kanavan lainalaisuuksia hyödyntäen. Mainosmuotoja on kaksi: paikallisessa viestisyötteessä…

    Lue lisää

    Improve Mediavinkit: Paraati + tapetti

    Isoa pintaa ja haltuunottoa Paraatibanneri yhdistettynä sivun taustan kaappaavaan tapettiin on erittäin korkean huomioarvon ratkaisu, joka toimii peiton tuojana lyhyissäkin kampanjoissa. Paraati-tapetti sopii erilaisiin lanseerauksiin, tapahtumiin ja tarjouksiin kuten esimerkiksi Black Friday -kampanjoihin. Paraati-tapetti toimii…

    Lue lisää

    Ystäväkirja: Calle Andsten

    Improven maskotti, Ad Ops ja kaikkien kampanjoiden isä on tietysti Calle. Kumppanit, jotka eivät puhu suomea saattavat tuntea Callen nimellä Aineisto. Callella on toimiston ylivoimaisesti kovaäänisin, tarttuvin nauru ja hän on ryhmähengen luomisessa tiimin arvokkain…

    Lue lisää

    Improve Mediavinkit: Mobiilin Floor Ad

    Hakusessa hyvä viewability mobiilissa? Nyt on mahdollisuus päästä pilotoimaan aiemmin desktopissa tutuksi tullutta Floor Adia mobiilissa. Desktopissa toteutettiin vuoden 2018 aikana useita kampanjoita ja palaute & tulokset puhuivat puolestaan. Mihin tarkoitukseen mainosmuotoa kannattaa hyödyntää? Mobiilissa…

    Lue lisää

    Ystäväkirja: Laura Eriksson

    Improve Median jokapaikanhöylä Laura assaroi Improve Medialla valtsikassa opiskelun ohella. Lauran tunnistaa toimistolla jatkuvasta aivastelusta ja (lievästi ärsyttävästä) muiden kielioppivirheiden korjailusta. Lauran mukana kulkee toisinaan toimistokoira Hiisi. Lempinimeni kollegoiden kesken: Lartsa Toteemieläimeni: Rory Gilmore Ensimmäinen työpaikkani: Yläasteikäisenä…

    Lue lisää

    Julkaisijavinkit: Improve Median suositus evästekyselyyn

    Onhan evästekäytäntösi 25.5.2018 voimaan tulleen GDPR:n vaatimusten mukainen? EU:n yleisen tietosuoja-asetuksen (General Data Protection Regulation, GDPR) myötä kaikilla sivustojen ylläpitäjillä / julkaisijoilla on vastuu kerätä käyttäjiltä aktiivinen hyväksyntä evästeiden asettamiseen ja datankeruuseen mainonnan kohdentamiseksi sekä…

    Lue lisää

    Improve Mediavinkit: kuusi uutta mediaa Improve Median verkostossa

    Urheilu ja hyvinvointi -vertikaali kasvoi kolmen median voimin  Uusimpana tulokkaana mediavalikkoa koristaa Suomen suosituimpaan urheilulajiin – jääkiekkoon – keskittynyt mestis.fi. Suomen toiseksi korkein sarjataso toimii erityisesti nuorten pelaajien kasvun vauhdittajana. Aihe kiinnostaa, sillä sivustolla on…

    Lue lisää