• Ostajille
    • Tuotteet ja hinnoittelu
    • Kohderyhmät ja mediat
    • Aineisto-ohjeet
    • Jodel
    • Ohjelmallinen mainonta
    • Caset
  • Julkaisijoille
    • Julkaisijaksi
    • Julkaisijan FAQ
    • Header bidding
    • Ads.txt
    • Evästeet, CMP ja TCF
    • Liittymislomake
  • Yritys
    • Rekry
    • Yhteystiedot
  • Jodel
  • Blogi
  • In English
Ota yhteyttä

Tutkittua tietoa ja tilastoja Jodelista: näin sovellusta käytetään Suomessa

30.10.2025

Improve Median Miniopas: Näin onnistut vaikuttajamarkkinoinnissa Jodelissa

27.10.2025

Tuudo ja Improve Media yhdistävät voimansa – tavoita opiskelijat kohdennetusti ja vaikuttavasti

16.10.2025

Seminaaritallenne: Tilintarkastaja – hot or not? | Jaana Lindman (Suomen Tilintarkastajat)

16.10.2025

Seminaaritallenne: Exän veljiä ja Jodel-historiaa – Kuinka kiinnostusta luodaan ja ylläpidetään | Nina Ahlfors (Lidl Suomi)

16.10.2025

Seminaaritallenne: Hybridimedia ja julkisuus – näkyvyyttä alustoilta ponnistaen | Elisa Kannasto (FT)

16.10.2025

Seminaaritallenne: Jodel in FIN – Local and Global Phenomena | Lasse Löll (Jodel)

14.10.2025

Loppuvuoden 2025 Boosted Post -päivät Jodelissa – Hyödynnä nämä hämärät päivät mainonnassasi!

14.10.2025

Case: Peten Koiratarvike hellyytti jodlaajia karvakuonokampanjalla – Sitoutumisaste lähes 14%

26.9.2025

Poliittiset mainokset TTPA-sääntelyn mukaan – Jodelin käytännöt

24.9.2025

Case: Uutissivusto Tilannehuone.fi kasvatti myyntiä 300% Improve Median avulla

22.9.2025

Nuoret aikuiset haluavat puhua mielenterveydestä: 57 % Jodelin käyttäjistä toivoo mielenterveysasiantuntijoita keskusteluihin

11.9.2025

Jodel tavoittaa yrittäjät ja yrittäjyydestä kiinnostuneet

3.9.2025

Työelämän toiveet vs. todellisuus – näin jodlaajat kertovat työelämästä

27.8.2025

10 kysymystä: Jouni Laukkanen

22.8.2025

Halloweenista Black Fridayhin – pimeän sesongin mahdollisuudet Jodelissa

12.8.2025

Viisi syytä tehdä Jodel-vuosisopimus jo syksyllä

16.6.2025

Koti, kuntosali vai konsoli? Näin jodlaajat rentoutuvat

12.5.2025

Ohjelmallisen ostamisen suunta 2025: kuratoinnilla laadukkaampaa display-näkyyyttä

12.5.2025

🍂 Syksyn 2025 Boosted Post -päivät Jodelissa – Hyödynnä nämä syksynraikkaat päivät mainonnassa!

6.5.2025

“Back to Arki” eli tavoita kohderyhmäsi siellä, missä arjen kuhina alkaa!

30.4.2025

PAIKKA ON TÄYTETTY / Improve Media rekrytoi: Ohjelmallinen osaaja

28.4.2025

Tien päällä huristelee uusi mainosympäristö – Tankille-sovellus vertailee bensan hintoja lähialueella

24.4.2025

Nuoret aikuiset ruokaostoksilla – Jodelin päivittäistavaraostokyselyn tulokset

14.4.2025

Tarvitaanko somessa aina henkilöbrändi? Jodel tarjoaa vaihtoehdon

8.4.2025

Mitä arvostamme elämässä? Jodlaajien viisi tärkeintä arvoa omin sanoin

26.3.2025

Jodelin arvokysely: Mitä jodlaajat pitävät elämässä kaikkein tärkeimpänä?

12.3.2025

Kesän 2025 Boosted Post -päivät Jodelissa – Hyödynnä nämä tulevan suven kukkivimmat päivät mainonnassasi!

3.3.2025

Mikä innostaa Jodelin käyttäjiä säästämään? Tutkimus kertoo!

3.3.2025

Kesä Jodelissa: festivaalikuhinaa ja opiskelupaikkauutisia

26.2.2025

Kevään 2025 Boosted Post -päivät Jodelissa – hyödynnä nämä mainonnassasi!

19.2.2025

Uudet urheilumediat laajentavat Improve Median verkoston tavoittavuutta 

19.2.2025

Jodelin talouskysely: Miten nuoret aikuiset säästävät, sijoittavat ja kuluttavat?

5.2.2025

Jodelin Brand Safety – Näin panostamme turvalliseen mainosympäristöön

27.1.2025

Lidlin Skannattaa skannata-kampanja skannatti – “Lidl on löytänyt Jodelille sopivan sävyn”

24.1.2025

Digimarkkinointi myllerryksessä: Jodel tuo vakautta ja paikallisuutta yrityksille juuri nyt

10.1.2025

Uusi @talousneuvola-kanava avattu Jodeliin – käyttäjien talouskysymyksiin vastaamassa Ulosottolaitos sekä talous- ja velkaneuvonta

9.1.2025

Display-mainonnan trendit 2025: Datan hyödyntäminen, kontekstuaalinen kohdentaminen ja brändäävän mainonnan nousu

8.1.2025

Viisi Jodel-markkinoinnin trendiä vuodelle 2025

9.12.2024

“Hyvä meno on kyl muutenki, porukka viihtyy aidosti” – Työnantajamielikuvan luominen ja ylläpitäminen Jodelissa

3.12.2024

Jodel kampanja-alustana rekrytoinneille: “Yllätti positiivisesti!”

2.12.2024

Miksi kuunnella sosiaalisessa mediassa? – Näkökulmia organisaatioille ja sovelluksia Jodeliin

27.11.2024

Orgaanisen Boosted Postin ja laajalle ulottuvan Displayn liitto – Jodelin Natiivi Display on rantautunut Suomeen

8.11.2024

5 x Miksi Jodel kannattaa ottaa osaksi vuosisuunnitelmaa

6.11.2024

Jodel – Talvikauden 2024–2025 tärkeimmät Boosted Post -päivät

11.9.2024

Miksi käyttäjät rakastavat Jodelia? Tässä kuusi syytä

11.9.2024

Seitsemän syytä ladata Jodel – käyttäjät kertovat!

30.8.2024

Uudet värit Boosted Post -mainoksiin – erottaudu harmaalla ja mustalla Jodelissa!

13.8.2024

Mainosta Jodelissa kuin pro – mikä yhdistää parhaita Jodel-kampanjoita?

5.8.2024

5 myyttiä mainosverkostoista: totuus Improve Median verkostosta

25.6.2024

Ohjelmallisen ostamisen kesädiilit – Improve Media tarjoaa nyt kaikille avoimet kontekstuaalisen kohdentamisen diilit edullisesti!

13.3.2024

Case: Näin sijoitusmedia SalkunRakentaja.fi kolminkertaisti mainosmyyntinsä Improve Median avulla

12.3.2024

10 kysymystä: Nora Rantsi

4.3.2024

Grand One 2023: Neljä työtä finaaliin paras Jodel-toteutus -kategoriassa!

1.3.2024

5 myyttiä Jodelista

23.2.2024

10 kysymystä: Lari Sorvo

1.2.2024

TableOnlinen jouluarvonta palkitsi Jodelissa

1.2.2024

Räjäytä pankki Jodelissa: neljä ideaa keväälle 2024, joita kukaan ei ole (vielä) toteuttanut

19.12.2023

10 kysymystä: Inka Tarvainen

18.12.2023

Grand One 2024 – näytä osaamisesi paras Jodel-toteutus -kategoriassa!

7.12.2023

Vuoden 2024 Grand Onessa palkitaan paras Jodel-toteutus

14.11.2023

Miksi valita Improve Median verkosto? Neljä olennaista hyötyä mainostajalle

19.10.2023

Kuinka onnistua poliittisessa mainonnassa Jodelissa?

16.10.2023

Jodel – Syystalven 2023 tärkeimmät Boosted Post-päivät

27.9.2023

Miten Jodelin kampanjatuloksia tulkitaan?

14.9.2023

10 kysymystä: Karoliina Kupari

8.9.2023

Kolme syksyn 2023 Jodel-trendiä

30.8.2023

Improve Median neljä vinkkiä mainonnan optimointiin

19.6.2023

10 kysymystä: Calle Andsten

17.5.2023

10 kysymystä: Elina Niskanen

4.5.2023

Jodel eduskuntavaalien 2023 kampanjoinnissa – mitä opittiin?

17.4.2023

10 kysymystä: Tuomas Suihkonen

13.4.2023

Jodel-mainonta: Kesän 2023 tärkeimmät Boosted Post -päivät

22.3.2023

10 kysymystä: Laura Eriksson

22.3.2023

Jodel-mainonta – kymmenen kysytyintä kysymystä

9.3.2023

Vastuullinen dialoginen markkinointi Jodelissa

21.9.2022

Helsingin Pelastuslaitos avasi oman kanavan Jodelissa onnistuneesti

7.10.2021

Jodelin verifioidusta tilistä on tullut osa Nordean asiakaspalvelua: “Pelkästään positiivisia kokemuksia”

15.6.2021

Originellit Jodlaajat: Millainen on hyvä OJ?

4.5.2021

Viisi vinkkiä Jodel-mainostajalle toukokuussa 2021 – Nappaa nämä talteen!

12.3.2021

Jodelin ohjelmallinen ostaminen starttasi 300×250-formaatilla – myös muita mainostajien toiveita toteutettu keväällä 2021

27.1.2021

Improve Median kumppanit reflektoivat vuotta 2020 ja ennustavat tulevaa

18.12.2020

Ei oo häpee olla nopee – Improve Media Header Bidding käyttöön viikossa

18.12.2020

Muutoksia City Digital Groupissa: Ilkka Lavas hallituksen puheenjohtajaksi – konsernin johtoon uusia nimiä

4.11.2020

Case: A-lehdet – Improve Media Header Bidding taipuu moneen

14.10.2020

Nordea palvelee nyt Jodelissa omalla kanavalla

9.9.2020

HelsinkiMission @Mielenmaisema-kanava avasi Jodelissa keskustelun yksinäisyydestä

8.9.2020

Kesäkumikampanja herätti keskustelua seksistä Jodelissa

10.8.2020

Ohjelmallinen natiivi saatavilla Improve Median verkostossa – taktista ostamista vai brändipuhetta?

8.7.2020

Miten Improve Media taklasi koronan?

24.4.2020

Kela tavoitti Jodelista asiakkaitaan boosted postilla ja display-kampanjalla

22.4.2020

Sparrailuapua ja uusia oivalluksia – suunnittelijan kokemuksia Improven ideapalavereista

2.4.2020

“Seksinovelleja ja muinaisia keskusteluita” – Viisi Suomi24 myyttiä rikki viidessä minuutissa

5.3.2020

Yritys- ja luottotietoyhtiö Asiakastieto avaa Improve Median B2B-inventaarin

20.2.2020

Yhteiskunnallinen hitaan journalismin pioneeri MustRead yhteistyöhön Improve Median kanssa

30.12.2019

Kesäisiä museoseikkailuja ja AB-testausta – Vuosi 2019 sisälsi monimuotoisia Jodel-kampanjoita

16.12.2019

Taksipalvelu Menevä näytti esimerkkiä kantaaottavasta Jodel-kampanjasta itsenäisyyspäivänä

12.9.2019

Julkaisijavinkit: Ohjelmallinen ostaminen julkaisijalle

4.6.2019

Jodel-kampanjaesimerkkejä – korkeat CTR-luvut ja aktiivista keskustelua

12.4.2019

Improve Media tuo Jodelin mainosmyynnin ryminällä Suomeen

Improve Median missio on tehdä median ostajan työstä vaivattomampaa, tuoda median omistajalle lisää tuottoa ja olla loistava työpaikka.

Ostajille

Tuotteet & hinnoittelu

Jodel

Aineisto-ohjeet

Ohjelmallinen

Caset

Julkaisijoille

Ads.txt

Evästeet & tcf

Headerbidding

Julkaisijan FAQ

Liity verkostoon

Yritys

Yhteystiedot

Rekry

Instagram

Blogi

© 2025 Improve Media Oy. Kaikki oikeudet pidetään.
Tietosuojaseloste • Evästeiden käyttö