• Ostajille
    • Tuotteet ja hinnoittelu
    • Kohderyhmät ja mediat
    • Aineisto-ohjeet
    • Jodel
    • Ohjelmallinen mainonta
    • Caset
  • Julkaisijoille
    • Julkaisijaksi
    • Julkaisijan FAQ
    • Header bidding
    • Ads.txt
    • Evästeet, CMP ja TCF
    • Liittymislomake
  • Yritys
    • Rekry
    • Yhteystiedot
  • Jodel
  • Blogi
  • In English
Ota yhteyttä

Tutkittua tietoa ja tilastoja Jodelista: näin sovellusta käytetään Suomessa

6.5.2025

“Back to Arki” eli tavoita kohderyhmäsi siellä, missä arjen kuhina alkaa!

30.4.2025

Improve Media rekrytoi: Ohjelmallinen osaaja

28.4.2025

Tien päällä huristelee uusi mainosympäristö – Tankille-sovellus vertailee bensan hintoja lähialueella

24.4.2025

Nuoret aikuiset ruokaostoksilla – Jodelin päivittäistavaraostokyselyn tulokset

14.4.2025

Tarvitaanko somessa aina henkilöbrändi? Jodel tarjoaa vaihtoehdon

8.4.2025

Mitä arvostamme elämässä? Jodlaajien viisi tärkeintä arvoa omin sanoin

26.3.2025

Jodelin arvokysely: Mitä jodlaajat pitävät elämässä kaikkein tärkeimpänä?

12.3.2025

Kesän 2025 Boosted Post -päivät Jodelissa – Hyödynnä nämä tulevan suven kukkivimmat päivät mainonnassasi!

3.3.2025

Mikä innostaa Jodelin käyttäjiä säästämään? Tutkimus kertoo!

3.3.2025

Kesä Jodelissa: festivaalikuhinaa ja opiskelupaikkauutisia

26.2.2025

Kevään 2025 Boosted Post -päivät Jodelissa – hyödynnä nämä mainonnassasi!

19.2.2025

Uudet urheilumediat laajentavat Improve Median verkoston tavoittavuutta 

19.2.2025

Jodelin talouskysely: Miten nuoret aikuiset säästävät, sijoittavat ja kuluttavat?

5.2.2025

Jodelin Brand Safety – Näin panostamme turvalliseen mainosympäristöön

27.1.2025

Lidlin Skannattaa skannata-kampanja skannatti – “Lidl on löytänyt Jodelille sopivan sävyn”

24.1.2025

Digimarkkinointi myllerryksessä: Jodel tuo vakautta ja paikallisuutta yrityksille juuri nyt

10.1.2025

Uusi @talousneuvola-kanava avattu Jodeliin – käyttäjien talouskysymyksiin vastaamassa Ulosottolaitos sekä talous- ja velkaneuvonta

9.1.2025

Display-mainonnan trendit 2025: Datan hyödyntäminen, kontekstuaalinen kohdentaminen ja brändäävän mainonnan nousu

8.1.2025

Viisi Jodel-markkinoinnin trendiä vuodelle 2025

9.12.2024

“Hyvä meno on kyl muutenki, porukka viihtyy aidosti” – Työnantajamielikuvan luominen ja ylläpitäminen Jodelissa

3.12.2024

Jodel kampanja-alustana rekrytoinneille: “Yllätti positiivisesti!”

2.12.2024

Miksi kuunnella sosiaalisessa mediassa? – Näkökulmia organisaatioille ja sovelluksia Jodeliin

27.11.2024

Orgaanisen Boosted Postin ja laajalle ulottuvan Displayn liitto – Jodelin Natiivi Display on rantautunut Suomeen

8.11.2024

5 x Miksi Jodel kannattaa ottaa osaksi vuosisuunnitelmaa

6.11.2024

Jodel – Talvikauden 2024–2025 tärkeimmät Boosted Post -päivät

11.9.2024

Miksi käyttäjät rakastavat Jodelia? Tässä kuusi syytä

11.9.2024

Seitsemän syytä ladata Jodel – käyttäjät kertovat!

30.8.2024

Uudet värit Boosted Post -mainoksiin – erottaudu harmaalla ja mustalla Jodelissa!

13.8.2024

Mainosta Jodelissa kuin pro – mikä yhdistää parhaita Jodel-kampanjoita?

5.8.2024

5 myyttiä mainosverkostoista: totuus Improve Median verkostosta

25.6.2024

Ohjelmallisen ostamisen kesädiilit – Improve Media tarjoaa nyt kaikille avoimet kontekstuaalisen kohdentamisen diilit edullisesti!

13.3.2024

Case: Näin sijoitusmedia SalkunRakentaja.fi kolminkertaisti mainosmyyntinsä Improve Median avulla

12.3.2024

10 kysymystä: Nora Rantsi

4.3.2024

Grand One 2023: Neljä työtä finaaliin paras Jodel-toteutus -kategoriassa!

1.3.2024

5 myyttiä Jodelista

23.2.2024

10 kysymystä: Lari Sorvo

1.2.2024

TableOnlinen jouluarvonta palkitsi Jodelissa

1.2.2024

Räjäytä pankki Jodelissa: neljä ideaa keväälle 2024, joita kukaan ei ole (vielä) toteuttanut

19.12.2023

10 kysymystä: Inka Tarvainen

18.12.2023

Grand One 2024 – näytä osaamisesi paras Jodel-toteutus -kategoriassa!

7.12.2023

Vuoden 2024 Grand Onessa palkitaan paras Jodel-toteutus

14.11.2023

Miksi valita Improve Median verkosto? Neljä olennaista hyötyä mainostajalle

19.10.2023

Kuinka onnistua poliittisessa mainonnassa Jodelissa?

16.10.2023

Jodel – Syystalven 2023 tärkeimmät Boosted Post-päivät

27.9.2023

Miten Jodelin kampanjatuloksia tulkitaan?

14.9.2023

10 kysymystä: Karoliina Kupari

8.9.2023

Kolme syksyn 2023 Jodel-trendiä

30.8.2023

Improve Median neljä vinkkiä mainonnan optimointiin

19.6.2023

10 kysymystä: Calle Andsten

17.5.2023

10 kysymystä: Elina Niskanen

4.5.2023

Jodel eduskuntavaalien 2023 kampanjoinnissa – mitä opittiin?

17.4.2023

10 kysymystä: Tuomas Suihkonen

13.4.2023

Jodel-mainonta: Kesän 2023 tärkeimmät Boosted Post -päivät

22.3.2023

10 kysymystä: Laura Eriksson

22.3.2023

Jodel-mainonta – kymmenen kysytyintä kysymystä

9.3.2023

Vastuullinen dialoginen markkinointi Jodelissa

21.9.2022

Helsingin Pelastuslaitos avasi oman kanavan Jodelissa onnistuneesti

7.10.2021

Jodelin verifioidusta tilistä on tullut osa Nordean asiakaspalvelua: “Pelkästään positiivisia kokemuksia”

15.6.2021

Originellit Jodlaajat: Millainen on hyvä OJ?

4.5.2021

Viisi vinkkiä Jodel-mainostajalle toukokuussa 2021 – Nappaa nämä talteen!

12.3.2021

Jodelin ohjelmallinen ostaminen starttasi 300×250-formaatilla – myös muita mainostajien toiveita toteutettu keväällä 2021

27.1.2021

Improve Median kumppanit reflektoivat vuotta 2020 ja ennustavat tulevaa

18.12.2020

Ei oo häpee olla nopee – Improve Media Header Bidding käyttöön viikossa

18.12.2020

Muutoksia City Digital Groupissa: Ilkka Lavas hallituksen puheenjohtajaksi – konsernin johtoon uusia nimiä

4.11.2020

Case: A-lehdet – Improve Media Header Bidding taipuu moneen

14.10.2020

Nordea palvelee nyt Jodelissa omalla kanavalla

9.9.2020

HelsinkiMission @Mielenmaisema-kanava avasi Jodelissa keskustelun yksinäisyydestä

8.9.2020

Kesäkumikampanja herätti keskustelua seksistä Jodelissa

10.8.2020

Ohjelmallinen natiivi saatavilla Improve Median verkostossa – taktista ostamista vai brändipuhetta?

8.7.2020

Miten Improve Media taklasi koronan?

24.4.2020

Kela tavoitti Jodelista asiakkaitaan boosted postilla ja display-kampanjalla

22.4.2020

Sparrailuapua ja uusia oivalluksia – suunnittelijan kokemuksia Improven ideapalavereista

2.4.2020

“Seksinovelleja ja muinaisia keskusteluita” – Viisi Suomi24 myyttiä rikki viidessä minuutissa

5.3.2020

Yritys- ja luottotietoyhtiö Asiakastieto avaa Improve Median B2B-inventaarin

20.2.2020

Yhteiskunnallinen hitaan journalismin pioneeri MustRead yhteistyöhön Improve Median kanssa

30.12.2019

Kesäisiä museoseikkailuja ja AB-testausta – Vuosi 2019 sisälsi monimuotoisia Jodel-kampanjoita

16.12.2019

Taksipalvelu Menevä näytti esimerkkiä kantaaottavasta Jodel-kampanjasta itsenäisyyspäivänä

12.9.2019

Julkaisijavinkit: Ohjelmallinen ostaminen julkaisijalle

4.6.2019

Jodel-kampanjaesimerkkejä – korkeat CTR-luvut ja aktiivista keskustelua

12.4.2019

Improve Media tuo Jodelin mainosmyynnin ryminällä Suomeen

15.11.2018

Julkaisijavinkit: Improve Median suositus evästekyselyyn

8.11.2018

Kuusi uutta mediaa Improve Median verkostossa

9.10.2018

Esittelyssä Floor Ad

25.5.2018

Improve Mediavinkit: kevään ja kesän ostetuimmat datapaketit

23.5.2018

Julkaisijavinkit: Tagit responsiiviselle sivulle

23.5.2018

Julkaisijavinkit: Mikä vaikuttaa tilityksiisi?

23.5.2018

Julkaisijavinkit: Viewability kuntoon

Improve Median missio on tehdä median ostajan työstä vaivattomampaa, tuoda median omistajalle lisää tuottoa ja olla loistava työpaikka.

Ostajille

Tuotteet & hinnoittelu

Jodel

Aineisto-ohjeet

Ohjelmallinen

Caset

Julkaisijoille

Ads.txt

Evästeet & tcf

Headerbidding

Julkaisijan FAQ

Liity verkostoon

Yritys

Yhteystiedot

Rekry

Instagram

Blogi

© 2025 Improve Media Oy. Kaikki oikeudet pidetään.
Tietosuojaseloste • Evästeiden käyttö