fbpx

Improve Media vastaa Jodelin mediamyynnistä Suomessa

Mikä Jodel?

Jodel on paikallisuuteen perustuva viestintäsovellus, joka on saavuttanut suosionsa alunperin korkeakouluopiskelijoiden kautta.

Jodel on…

  • Hyperlokaali: jaettavat sisällöt näkyvät käyttäjille 10 km sisällä

 

  • Nuorten ja korkeasti koulutettujen media: 73 % käyttäjistä on 18–26-vuotiaita

 

  • Värikäs: ydinsisältöihin kuuluu viihde, erilaiset neuvot ja vinkit sekä paikalliset uutiset

 

  • Kollektiivisesti moderoitu: aktiiviset käyttäjät yhdessä algoritmin kanssa varmistavat, että keskustelu pysyy aisoissa

Mainonta Jodelissa

Mainosmuotoja on kaksi

  1. Boosted post, joka näkyy paikallisessa viestisyötteessä. Formaatti voi olla teksti, kuva tai video.
  2. Display-mainos, joka näkyy paikallisessa kuva- ja viestisyötteessä. Formaatti voi olla kuva tai video.

Jodelissa voi esimerkiksi lanseerata uuden tuotteen, käydä keskustelua tai kasvattaa tietoisuutta potentiaalisten asiakkaiden keskuudessa. Paikallisnäkökulmaa voi hyödyntää erityisesti tapahtumien markkinointiin, rekrytointikampanjoihin sekä Jodelin käyttäjiä kiinnostavaa sisältöä ja tietoa tarjoavien tuotteiden ja palveluiden markkinointiin.

Aineisto-ohjeet

Katso case-esimerkkejä

Kysy lisää Jodel-kampanjoista