Viisi vinkkiä Jodel-mainostajalle toukokuussa 2021 – Nappaa nämä talteen!
Jodelissa on toteutettu paljon uutta alkuvuonna 2021. Nappaathan siis talteen tämän toukokuun 2021 muistilistan markkinoijille:
1. Uudet tekniset ohjeet displayssä
Tarkkasilmäisimmät aktiivijodlaajat saattavatkin olla huomanneet, että sekä Boosted Postin että displayformaattin ulkoasu on uudistunut.
Suosittelemmekin jättämään mainoksen ylä- ja alaosaan noin 14% (250 pikseliä) vapaaksi tekstistä, logoista ja muista elementeistä, jotta ne eivät jäisi piiloon.
Pääsyötteellä materiaalista näkyy leikattu versio, kuvasyötteessä aineisto näkyy puolestaan kokonaisena. Materiaalista toimitetaan vain yksi versio, jota käytetään molemmissa syötteissä.
Pyydäthän päivitetyt tekniset ohjeet Elinalta tai Karoliinalta
2. Kesätarjous starttasi
17.5. – 31.8.2021 välillä varatuista kampanjoista annamme -25% perinteistä kesäalennusta normaalien alennusten päälle yli 5000€:n kampanjoihin. Tarjouksen saa koskemaan myös loppuvuoden kampanjoita, kunhan kampanja varataan mainittuna ajankohtana.
Nappaa tarjous talteen jo kesän kampanjoihin, ottamalla yhteys Improve Mediaan.
3. Ohjelmallisen ostamisen diilejä saatavilla
Moni ohjelmallisen taituri onkin jo pyytänyt ohjelmallisen diilin Jodelin 300×250-formaatille.
Mikäli Jodelin ohjelmallisen ostamisen vaihtoehdot kiinnostavat, otathan yhteyttä Villeen.
300×250 sopii muun Jodelin displayn tapaan:
- Pidemmille kampanja-ajoille
- Muistutteluun
- Sivustolle ohjaamiseen
- Taktisen mainonnan strategioihin
Lisäksi formaatti mahdollistaa:
- Kampanjoiden yksilöllisen optimoinnin mainostajan tavoitteiden mukaisesti
- Helpon tavan laajentaa näkyvyyttä
- RETA-kampanjoinnin tehostamisen
4. Uudet hinnat displayssä
Suorien formaattien CPM-hinnoitteluun on myös tullut muutoksia.
Ennen alennuksia, uusi CPM-hinta on:
- Kohdentamattomana 12,00€
- Yhdellä kohdennuksella 13,00€
- Kahdella kohdennuksella 14,00€
- Kolmella kohdennuksella 15,00€
Lisäksi displayn minimibudjetti laskettiin yleisön pyynnöstä 500 euroon!
Lue aiheesta lisää myös täältä.
5. Ja mikä tärkeintä: Kesä on pian täällä!
Toukokuu rullaa jo kovaa vauhtia, mikä merkitsee sitä, että kesäkampanjat ovat kohta täydessä vauhdissa.
Onneksi ehdit vielä varata kesälle sitouttavat Jodel-kampanjat.
Mikäli nuoret kaupunkilaisaikuiset on brändillesi tärkeä kohderyhmä ja pohdit mainonnan keinoja jotka huomataan, ehdit vielä hyvin pyytämään kesätarjousta kampanjoillesi!
Pyydä tarjous, varaa ideapalaveri tai suosittu OJ-koulutus suoraan Elinalta tai Karoliinalta.