Viisi syytä tehdä Jodel-vuosisopimus jo syksyllä

Syksyn voisi nähdä sekä markkinoinnin sadonkorjuun että tulevan vuoden kylvöjen kautena. Nyt päätetään, missä ja miten brändisi näkyy ensi vuonna. Kun otat Jodelin osaksi vuosisopimusta jo tässä vaiheessa vuotta, säästät budjetissa, saat parhaat paikat ja rakennat pitkäjänteistä yhteyttä kohderyhmääsi.
Jodel tavoittaa vuosittain 49 % suomalaisista 18–35-vuotiaista, ja päivittäiskäyttäjiä on 66 %. Nuorten aikuisten ja opiskelijoiden yleisö arvostaa aitoutta ja merkityksellistä sisältöä. Jodel on alusta, jossa brändit voivat rakentaa luottamusta ja myös keskustella reaaliajassa.
Tässä napakka tiivistelmä syistä, miksi tehdä vuosisopimus Jodeliin jo nyt:
1. Saat parhaat hinnat ja edut
Mikäpä sen parempi syy olla ajoissa liikkeellä, kuin säästäminen. Syksyllä varmistettu vuosisopimus tuo jopa 40 % alennuksia Boosted Posteista ja 15–40 % alennuksen display-mainonnasta.
2. Luot jatkuvan läsnäolon
Rahan lisäksi säästät muutakin: säännöllinen näkyvyys vahvistaa brändiä ja säästää myös aikaa, kun kampanjoita ei tarvitse neuvotella joka kerta erikseen.
3. Rakennat luottamusta dialogilla
Mikäli dialoginen markkinointi on valintasi, kohderyhmän osallistaminen ja keskusteluun vastaaminen vahvistavat mainettasi ja lisäävät positiivista palautetta ja sitoutumista.
4. Saat kullanarvoista asiakasymmärrystä
Keskustelujen lisäksi esimerkiksi kyselyt tuovat suoraa tietoa kohderyhmäsi ajatuksista ja toiveista, joita voit myöhemmin hyödyntää esimerkiksi sisältöjen suunnittelussa.
5. Hyödyt itse tarjoamalla jodlaajille aitoutta ja yhteisöllisyyttä
Jodel on aito ja luottamuksellinen ympäristö, jossa brändisi voi olla läsnä ilman henkilöbrändin painetta. Tarjoamalla tilan aidolle ja asialliselle keskustelulle, vahvistat omaa brändiäsi.
Varmista ensi vuoden näkyvyys ottamalla yhteyttä: myynti@improvemedia.fi