Orgaanisen Boosted Postin ja laajalle ulottuvan Displayn liitto – Jodelin Natiivi Display on rantautunut Suomeen
Esittelyssä syksyllä 2024 lanseerattu Jodelin Natiivi Display -mainosmuoto.
Jodel on vakiinnuttanut asemansa urbaanien suomalaisten suosimana keskustelualustana, jossa aidot ja paikalliset keskustelut ovat kaiken keskiössä.
Nyt berliiniläisten mainostajien mainostajien suosima Natiivi Display -mainosmuoto tarjoaa myös Suomen markkinoijille uuden, käyttäjäystävällisen tavan tavoittaa kohderyhmänsä huomiota herättävästi ja kustannustehokkaasti – mutta ilman raskasta tuotantoa.
Mikä tekee tästä Saksan suosituimmasta Jodel-formaatista erityisen? Tässä katsaus sen avainominaisuuksiin ja hyötyihin.
Mikä on Natiivi Display?
Jodelin Natiivi Display on visuaalisesti näyttävä mainosmuoto, joka sulautuu alustalla luontevasti orgaanisten julkaisujen joukkoon: Se yhdistää kuvan ja tekstin, ja sen ulkoasu muistuttaa tavallista jodlausta. Tämä tekee siitä orgaanisen, mutta tehokkaan huomion herättäjän.
Avainominaisuuksia:
- Displayn toimintalogiikka: CPM-hinnoiteltu, ei kommentoitava-formaatti, joka yhdistää Boosted Postin ja Display-formaatin parhaat ominaisuudet, eli kustannustehokkuuden ja orgaanisuuden.
- Kuva ja teksti yhdistettynä: Visuaalisuus ja informatiivisuus toimivat yhdessä.
- Orgaaninen ulkoasu: Mainos näyttää käyttäjän silmissä tavalliselta jodlaukselta ja kiinnittää huomion ilman häiritsevyyttä.
Miksi Natiivi Display -formaatti on tehokas?
Jodelin käyttäjät ovat sosiaalisen median kentällä poikkeuksellisen sitoutuneita: jopa 50 % käyttäjistä luo sovellukseen itse sisältöä joko aloittamalla keskusteluja tai kommentoimalla. Vaikka Natiivi Display -mainoksia ei voi kommentoida tai äänestää, niiden huomaamaton ja orgaaninen ulkoasu auttaa kiinnittämään Jodelin poikkeuksellisen aktiivisen käyttäjäkunnan huomion ja lisää täten viestien tehokkuutta.
Hyödyt mainostajille:
- Korkea näkyvyys: Jodelissa mainokset eivät huku mainosvirtaan, sillä alustalla on aina korkea share of voice.
- Luonteva osa käyttöympäristöä: Mainosformaatti ei tunnu irralliselta, mikä voi lisätä käyttäjän luottamusta ja kiinnostusta.
- Kohdennettavuus: Mainokset voidaan suunnata tehokkaasti ikäryhmän, sukupuolen tai sijainnin mukaan.
Kenelle Natiivi Display sopii?
Formaatti on täydellinen valinta sellaisille mainostajille, jotka haluavat tavoittaa 18–35-vuotiaat nuoret aikuiset, heille luontevassa ympäristössä, yhdistelemällä orgaanisen Boosted Postin keskustelevaa luonnetta display-mainonnan laaja-alaiseen huomioon ja CPM-logiikkaan. Olipa kyseessä siis brändimielikuvan vahvistaminen, tuotelanseeraus tai paikallinen tapahtumakampanja, Natiivi Display tarjoaa mainostajalle uniikin ratkaisun, jonkalaista ei muilta some-alustoilta löydy.
Kiinnostuitko?
Jodelin Natiivi Display -formaatti on suunniteltu kohtaamaan modernin ihmisen mediankäytön tarpeet – huomiota herättävästi, mutta autenttisesti. Jos haluat kuulla lisää tai nähdä case-esimerkkejä, ota meihin rohkeasti yhteyttä!