Grand One 2023: Neljä työtä finaaliin paras Jodel-toteutus -kategoriassa!

Innovatiivisia ratkaisuja ja syvällisiä yhteyksiä – tutustu Jodel-töiden parhaimmistoon Grand One 2023 -kilpailussa.

Grand One -kilpailu on jälleen kerran nostanut esiin digitaalisen markkinoinnin parhaimmistoa. Mukana oli myös ensimmäistä kertaa uusi paras Jodel-toteutus -kategoria. Kategoriassa etsittiin luovia ja innovatiivisia kampanjoita, jotka hyödyntävät Jodelin yhteisöllisyyttä ja ainutlaatuisia ominaisuuksia.

Improve Media vastaa Jodelin mainosmyynnistä yksinoikeudella. Lue lisää Jodelista ja Jodel-mainonnasta täältä!
Jodel-kategoriaan ilmoitettiin yhteensä kymmenen toinen toistaan kiinnostavampaa työtä. Kaikkiin töihin voi tutustua Grand Onen sivuilta. Tuomaristo nosti finaaliin neljä työtä:

1. Ama-hetkiä ja vakuutusvisoja – apua nuorten vakuutuspulmiin

Asiakas: Pohjola Vakuutus Oy

Suunnittelu ja tuotanto: Pohjola Vakuutus Oy

Mediatoimisto: Improve Media

Pohjola Vakuutus perusti ensimmäisenä vakuutusyhtiönä Suomessa Jodel-kanavan, joka tarjoaa nuorille mahdollisuuden esittää vakuutuksiin liittyviä kysymyksiä. Mainonnassa hyödynnettiin Jodelin visuaalisuutta ja toiminnallisuuksia, kuten polleja.

Tutustu työhön täällä!

2. Pankki nuorten ulottuvilla – Nordea Jodelissa

Asiakas: Nordea Bank Oyj

Suunnittelu: Nordea Bank, GroupM, Improve Media

Tuotanto: Nordea Bank, Orange Advertising

Mediatoimisto: GroupM, Improve Media

Nordea vastasi nuorten taloudellisiin kysymyksiin perustamalla Jodeliin verifioidun asiakaspalvelukanavan. Kanavalle on vakiintunut yhteisöllinen ja positiivinen ilmapiiri, jossa nuoret voivat vapaasti keskustella raha-asioistaan.

Tutustu työhön täällä!

3. VR X JODEL

Asiakas: VR

Suunnittelu ja tuotanto: Vapa Media

Mediatoimisto: Dentsu Aegis Network

VR:n kampanja toi perinteisistä kanavista tutun brändin Jodelin dynaamiseen maailmaan. Luomalla itseironisen ja nuorten kielellä kommunikoivan mainoksen, VR onnistui herättämään käyttäjien huomion ja integroitumaan luontevasti Jodeliin.

Tutustu työhön täällä!

4. Sinustako poliisi?

Asiakas: Poliisiammattikorkeakoulu

Suunnittelu ja tuotanto: Poliisiammattikorkeakoulu

Mediatoimisto: Improve Media

Poliisiammattikorkeakoulun kampanja hyödynsi Jodelissa jo valmiiksi aktiivisia eri kaupunkien @Polamk-kanavia. Mikäpä olisi parempi paikka tavoittaa hyviä hakijoita? Boosted Post -mainokset ohjasivat keskustelua Polamkin omalle kanavalle, jossa tiimi vastasi kysymyksiin reaaliajassa.

Tutustu työhön täällä!

Merkityksellistä ja mieleenpainuvaa markkinointiviestintää Jodelissa

Kaikki neljä finalistia osoittavat upeaa innovatiivisuutta – ja myös näyttävät esimerkkiä siitä, kuinka Jodel voi toimia tehokkaana alustana monenlaiselle markkinointiviestinnälle. Olipa kyseessä sitten finanssiala, julkiset palvelut, matkustaminen tai korkeakoulutus, Jodel voi parhaimmillaan tarjota aitoa vuorovaikutusta ja syvällistä yhteyttä yleisöön.

Improve Media onnittelee lämpimästi kaikkia finalisteja heidän upeista saavutuksistaan ja innovatiivisesta lähestymistavastaan Jodelin hyödyntämisessä. Jännitys tiivistyy, kun odotamme voittajan julkistusta Grand One Gaalassa 21. maaliskuuta 2024 Suvilahden Kattilahallissa.