Kuusi uutta mediaa Improve Median verkostossa
Urheilu ja hyvinvointi -vertikaali kasvoi kolmen median voimin
Uusimpana tulokkaana mediavalikkoa koristaa Suomen suosituimpaan urheilulajiin – jääkiekkoon – keskittynyt mestis.fi. Suomen toiseksi korkein sarjataso toimii erityisesti nuorten pelaajien kasvun vauhdittajana. Aihe kiinnostaa, sillä sivustolla on viikkotasolla yli 25 000 kävijää ja kuukausitasolla kivutaan lähemmäs 90 000 kävijän rajaa.
Yksi sivun tärkeimmistä ominaisuuksista on tulospalvelu, joka toimii Mestiksen seuraajien tietolähteenä. Lisäksi sivusto kokoaa yhteen tiedot joukkueista, otteluista ja karsinnoista sekä tietysti tuoreimmat uutiset mestiksestä. Profiilitiedot paljastavat, että 77 % kävijöistä on miehiä.
Fillaritori.com kokoaa erilaisia pyörien myynti-ilmoituksia yksivaihteisista fat bikeihin ja varaosiin. Suuri osa sivuston kävijöistä on siis vahvasti ostomielessä liikkeellä, joka luo mainostajalle loistavan tilaisuuden mainostaa urheiluun ja hyvinvointiin liittyviä tuotteita ja palveluita.
User Reportin avulla rakennettu profiili kertoo, että 26 % kävijöistä asuu taloudessa, jossa on korkeat, yli 75 000 euron vuositulot. 63 % kävijöistä on 26-45-vuotiaita ja selvä enemmistö heistä miehiä.
Hyvinvointipuolta edustaa puolestaan Kilokalori.net, joka kokoaa yhteen laskureita ja muita työkaluja painonhallintaan ja ruokavalion seurantaan.
Kolme uutta harrastusmediaa
Ruoka ja lifestyle -vertikaali kasvoi kahdella juomakulttuuriin keskittyvällä sivustolla, kun mukaan liittyivät Suomenpienpanimot.fi ja Viinikartta.fi. Viihde & vapaa-aika -vertikaaliin liittyi peli- ja viihdemedia V2.fi.
Kaikissa uusissa medioissa on mahdollista hyödyntää edellisessä blogipostauksessa esiteltyä Floor Adia.
Ira Vihma, Sales Lead & Development Manager @ Improve Media