Tuudo ja Improve Media yhdistävät voimansa – tavoita opiskelijat kohdennetusti ja vaikuttavasti

Improve Media ja marraskuussa täysin uudistuva opiskelijasovellus Tuudo aloittavat yhteistyön, jonka myötä Improve Mediasta tulee Tuudon virallinen mainosmyynnin kumppani.
Tuudo on opiskelijan tärkein työkalu
Tuudo on kaikenkattava opiskelijasovellus, joka kokoaa yhteen opintoarjen peruspilarit lukujärjestyksistä ilmoittautumisiin ja ruokalistoista opiskelijaetuihin.
Tuudoa käyttää 30 korkeakoulua, 12 toisen asteen oppilaitosta ja lähes 300 000 opiskelijaa.
“Tuudo on opiskelijoiden päivittäinen työkalu ja osa heidän arkeaan ja rutiinejaan. Uudistuvan Tuudon ansiosta pystymme tarjoamaan mainostajille entistä paremmat mahdollisuudet tavoittaa opiskelijat ympäristössä, jossa he ovat poikkeuksellisen sitoutuneita”, kertoo Tuudon toimitusjohtaja Pasi Maronen.
“Improve Median vahvat näytöt ja useamman vuoden kokemus lähes saman kohderyhmän parista erottuivat joukosta ja saivat meidät vakuuttumaan. Uskomme, että yhteistyö tarjoaa molemmille osapuolille sekä tietysti asiakkaille haluttuja tuloksia. Innolla odotamme, mitä saamme yhdessä aikaan!”, toteaa Tuudon mediapalveluiden myyntijohtaja Juha Mellin.
Improve Media tavoittaa ja tuntee nuoret aikuiset
Improve Media on suomalainen mainosverkosto, joka tunnetaan erityisesti Jodelin kaupallisen menestyksen rakentajana Suomessa.
Tuudo vahvistaa Improve Median asemaa kotimaisena toimijana, joka tuntee ja tavoittaa tulevaisuuden päättäjät ja kuluttajat eli nuoret aikuiset.
“Tuudo tarjoaa meille tärkeän uuden kanavan opiskelijoiden tavoittamiseen täsmällisemmin kuin mistään muualta. Näemme erityistä arvoa siinä, että mainostajat voivat kohdata opiskelijat heidän omassa, luotetussa sovelluksessaan”, kertoo Tuomas Suihkonen, Improve Median toimitusjohtaja.
Tarkasti rajatun yleisön lisäksi mainostaja saa Tuudossa viestilleen poikkeuksellisen hyvän Share of Voicen. Erikoisratkaisuina on mahdollista hyödyntää opiskelijaetuihin ja rekrytointiin liittyviä sisältöjä.

Miksi juuri opiskelijat?
Opiskelijat ovat tulevaisuuden päättäjiä, kuluttajia ja suunnannäyttäjiä. Aikuisuuden alku on vaihe, jossa luodaan ensimmäiset brändisuhteet – ja ne kantavat pitkälle.
Tuudon ja Improve Median yhteistyö antaa mainostajille mahdollisuuden olla läsnä opiskelijoiden arjessa tavalla, joka luo arvoa nyt ja rakentaa pitkäkestoisia brändisuhteita.
Lisätietoja:
Tuomas Suihkonen
Toimitusjohtaja, Improve Media
tuomas.suihkonen@improvemedia.fi
Pasi Maronen
Toimitusjohtaja, Tuudo
pasi.maronen@tuudo.fi