Julkaisijavinkit: Ohjelmallinen ostaminen julkaisijalle

Mitä on ohjelmallinen ostaminen? Improve Media myy display-mainontaa sekä suoraan asiakkaille että ohjelmallisen ostamisen kanavissa. Ohjelmallinen ostaminen tarkoittaa sitä, että asiakas (mediatoimisto tai brändi) käyttää työkalunaan osto-ohjelmaa, mikä mahdollistaa sen, että ostoprosessi on pitkälle automatisoitua. ...

Lue lisää

Ystäväkirja: Karoliina Kupari

  Tuorein Improvelainen on mediatoimistosta tuttu Karoliina tai tutummin "Kylde". Kylde toimii Improvella Account Managerina yhdessä Elinan kanssa. Työn ulkopuolella Kylden löytää useimmiten joogaamasta, nyrkkeilemästä tai suunnittelemasta seuraavaa reissuaan. Jos vallilalaista Kyldeä ei näe kaupungissa, ...

Lue lisää

Avoin paikka: Programmatic and Data Specialist

Tule vastaamaan Improve Median ohjelmallisesta myynnistä! Etsimme nyt ohjelmallisen myynnistä ja tuotteista vastaavaa tekijää, joka ideoiden lisäksi toteuttaa asioita monipuolisesti esim. diilien rakentamisen ja asiakastyön muodossa. Tittelisi voi olla Programmatic and Data Specialist tai taustasi ...

Lue lisää

Ystäväkirja: Minna Nurminen

  Improven uusin lisäys on "energinen sosiaalinen eläin" Minna. Minna työskentelee Improven AdOpsin ja Myynnin tukena Digitaalisen Viestinnän opintojensa ohella. Jos jaat Minnalle meemin, hän on todennäköisesti sen jo nähnyt, mutta nauraa silti. Luultavimmin Minnan ...

Lue lisää

Ystäväkirja: Joni Jäkälä

Improven porukan paras pokerinaama löytyy ehdottomasti Jonilta. Joni viettää työpäivänsä pyörittäen muun muassa diilejä, datapaketteja ja muita ohjelmallisen ostamisen kuvioita. Vapaa-ajalla Jonin voi bongata esimerkiksi lätkäkaukalosta. Lempinimeni kollegoiden kesken: Jontsa Toteemieläimeni: Marsu Ensimmäinen työpaikkani: Metsuri Aloitin Improve Medialla: Huhtikuussa ...

Lue lisää

Improve Media tuo Jodelin mainosmyynnin ryminällä Suomeen

Tiedote Julkaisuvapaa 12.4.2019 klo 9   Jodel ja Improve Media ovat tehneet sopimuksen mainosmyynnin edustuksesta Suomessa. Mainosmyynti alkaa heti ja toiveissa on saada mainostajia toteuttamaan rohkeita kampanjoita kanavan lainalaisuuksia hyödyntäen. Mainosmuotoja on kaksi: paikallisessa viestisyötteessä ...

Lue lisää

Improve Mediavinkit: Paraati + tapetti

Isoa pintaa ja haltuunottoa Paraatibanneri yhdistettynä sivun taustan kaappaavaan tapettiin on erittäin korkean huomioarvon ratkaisu, joka toimii peiton tuojana lyhyissäkin kampanjoissa. Paraati-tapetti sopii erilaisiin lanseerauksiin, tapahtumiin ja tarjouksiin kuten esimerkiksi Black Friday -kampanjoihin. Paraati-tapetti toimii ...

Lue lisää

Ystäväkirja: Calle Andsten

Improven maskotti, Ad Ops ja kaikkien kampanjoiden isä on tietysti Calle. Kumppanit, jotka eivät puhu suomea saattavat tuntea Callen nimellä Aineisto. Callella on toimiston ylivoimaisesti kovaäänisin, tarttuvin nauru ja hän on ryhmähengen luomisessa tiimin arvokkain ...

Lue lisää