
Ei oo häpee olla nopee – Improve Media Header Bidding käyttöön viikossa
Jos header bidding on uusi juttu, voit lukea siitä lisää täältä. Pähkinänkuoressa header bidding tuo julkaisijalle enemmän euroja, joten se on parasta ottaa käyttöön mahdollisimman ripeästi. Koska aika on rahaa ja paljon aikaa on paljon…
Lue lisää
Muutoksia City Digital Groupissa: Ilkka Lavas hallituksen puheenjohtajaksi – konsernin johtoon uusia nimiä
City Digital Group -konsernin toimitusjohtajaksi nousee Ville Heinonen ja Improve Median toimitusjohtajaksi Tuomas Suihkonen.
Lue lisää
Case: A-lehdet – Improve Media Header Bidding taipuu moneen
Lue, kuinka A-lehdillä kuvaillaan Improve Median header bidding -ratkaisua, yhteistyötä ja tuloksia.
Lue lisää
Nordea palvelee nyt Jodelissa omalla kanavalla
Omat Jodel-kanavat puhututtavat juuri nyt: kenelle oma kanava toimii ja miten sen kanssa pääsee vauhtiin? Nordea avasi Jodeliin oman virallisen kanavan.
Lue lisää
HelsinkiMission @Mielenmaisema-kanava avasi Jodelissa keskustelun yksinäisyydestä
HelsinkiMission kanava keräsi lyhyessä ajassa satoja jodlaajia keskustelemaan muun muassa yksinäisyydestä ja ihmissuhteista.
Lue lisää
Kesäkumikampanja herätti keskustelua seksistä Jodelissa
Jodelin Boosted post -mainosmuoto tarjoaa ainutlaatuisen mahdollisuuden mainostajan ja käyttäjien väliseen vuorovaikutukseen. Tätä ominaisuutta hyödynnettiin Kesäkumikampanjan Boosted post -kampanjakokonaisuudessa heinäkuussa.
Lue lisää
Ohjelmallinen natiivi saatavilla Improve Median verkostossa – taktista ostamista vai brändipuhetta?
Digitaalinen mainonta muuttuu ripeästi ja siksi kehitämme jatkuvasti myös Improve Median tarjontaa ostajille. Natiiviformaatteja ja erityisesti ohjelmallisesti ostettavaa natiivia on toivottu saataville verkostossamme monelta suunnalta jo pitkään. Halusimme tuoda ostajille mahdollisimman helpon tavan toteuttaa natiivikampanjoita….
Lue lisää
Ystäväkirja: Lari Sorvo
Toimistolla tämän musamiehen tunnistaa pitkästä tukasta ja velmusta naurusta.
Lue lisää
Miten Improve Media taklasi koronan?
AdOps-tiimiä luotsaava Jesse kertoo Improven keväästä ja uudesta header bidding -järjestelmästä.
Lue lisää
Kela tavoitti Jodelista asiakkaitaan boosted postilla ja display-kampanjalla
Koronaviruspandemia on tuonut uudenlaisia viestinnällisiä tarpeita Kelalle, joka on aloittanut viestimään Jodelissa tilanteeseen liittyen. Jodelin käyttäjämäärä on kasvanut koronatilanteen vuoksi noin viidenneksen ja sen avulla tavoittaa nyt erityisen tehokkaasti 18–30-vuotiaat nuoret aikuiset Suomen kaupungeista. Kela…
Lue lisää