fbpx

Improve Mediavinkit: Mobiilin Floor Ad

Hakusessa hyvä viewability mobiilissa?

Nyt on mahdollisuus päästä pilotoimaan aiemmin desktopissa tutuksi tullutta Floor Adia mobiilissa. Desktopissa toteutettiin vuoden 2018 aikana useita kampanjoita ja palaute & tulokset puhuivat puolestaan.

Mihin tarkoitukseen mainosmuotoa kannattaa hyödyntää?

Mobiilissa käyttötarkoitukset voi jakaa karkeasti taktiseen ja brändilliseen. Tärkeimpänä mainosmuoto tukee hyvää viewabilitya ja huomioarvoa maltillisemmalla pinta-alalla.

 

Improve-Media-Floor-Ad-Mobiili

 

Mainoksen alkunäkymä 320x75px on stickyna sivun alalaidassa. Pelkkää sticky-osaa hyödyntämällä voidaan ajaa selkeitä taktisia tavoitteita, kuten sivulle siirtymisiä, soittoja tai yksiselitteisen tarjouksen esille tuomista ja siitä muistuttamista.

Toinen vaihtoehto on toteuttaa mainosmuoto toiminnallisempana niin, että klikkaamalla 320x75px-banneria päälle aukeaa 300x300px -kokoinen banneri. Laajentuvaan osaan voi nostaa esimerkiksi brändin kuvamaailmaa, kampanjatuotteita tai lyhyitä reseptejä.

Pilotissa on mahdollisuus lähteä liikkeelle myös yhdessä desktopin kanssa Cross Screen -hinnoittelulla.

Toteutusta varten tarvitaan valmiit bannerikuvatiedostot (320x75px + 300x300px) sekä ohjausosoite.

  • Pilottihinta RON-toteutukselle: CPM 16 € + alennukset
  • Cross Screen -hinta RON-toteutukselle: CPM 17 € + alennukset

 

Ira Vihma, Sales Lead & Development Manager @ Improve Media