Lily

www.lily.fi

Lily on Trendi-lehden sisarmedia: naistenlehti, blogiportaali ja some-yhteisö aktiivisille naisille – täysin uudenlainen verkkomedia, jonka naiset luovat yhdessä. Lilyn sisällön tekevät ammattitoimitus, arvostetut nimikkobloggarit, yli 6000 bloginpitäjää, lukijat sekä ennakkoluulottomat mainostajat yhdessä.

Lilyläiset haluavat kuulla asioista ensimmäisinä. He ovat aktiivisia kuluttajia, jotka käyttävät mielellään rahaa itseensä – on kyseessä sitten muoti, kauneus, koti, hyvinvointi tai matkailu.

Ikä

<15v 1%
16-25 v 28%
26-35 v 35%
36-45 v 17%
46-55 v 9%
56+ v 9%

Sukupuoli

Mies 16%
Nainen 84%

Koulutus

Peruskoulun ala-aste 2%
Peruskoulun yläaste 5%
Ammattiopisto -oppilaitos tai koulu 21%
Lukio 19%
Korkea-aste: yliopisto tai korkeakoulu tai ammattikorkeakoulu 53%

Työ

Työssä 58%
Tällä hetkellä työtön 6%
Eläkkeellä 6%
Opiskelija 21%
Muu 8%

Talouden tulot

alle 20 000 € 22%
20 000-40 000 € 27%
40 000-75 000 € 34%
75 000-100 000 € 10%
yli 100 000 € 6%

Lähde: AudienceReport 10/2015


moottoripyora-org
offroadpro_logo