Demi

www.demi.fi

Demi on 12–19-vuotiaiden tyttöjen suosikkibrändi. Ilmiö, joka tavoittaa yli 50 prosenttia kohderyhmästään. Demi on lukijan paras ystävä, johon voi luottaa elämän kaikissa tilanteissa. Demi tukee, rohkaisee ja kannustaa.  Demin aiheita ovat muiden muassa kauneus, muoti, terveys, ihmissuhteet, viihteen ilmiöt, harrastukset ja ruoanlaitto. Demi-mediaperhe sisältää lehden lisäksi Demi.fi-verkkosivuston, FB-yhteisön, Demi-kalenterin, Demi-raportin ja Demi-päivän.

Ikä

<15 v 7%
16-25 v 40%
26-35 v 13%
36-45 v 12%
46-55 v 16%
55+ v 12%

Sukupuoli

Mies 34%
Nainen 66%

Koulutus

Peruskolulun ala-aste 4%
Peruskoulun yläaste 13%
Ammattiopisto, -oppilaitos tai koulu 26%
Lukio 25%
Korkea-aste: yliopisto tai korkeakoulu 32%

Työ

Työssä 41%
Tällä hetkellä työtön 9%
Eläkkeellä 10%
Opiskelija 36%
Muu 4%

Talouden vuositulot

Alle 20 000€ 29%
20 000-40 000€ 29%
40 000-75 000€ 27%
75 000-100 000€ 11%
Yli 100 000€ 5%

Lähde: AudienceReport 4/2018