fbpx

Avoin paikka: Programmatic and Data Specialist

Tule vastaamaan Improve Median ohjelmallisesta myynnistä!

Etsimme nyt ohjelmallisen myynnistä ja tuotteista vastaavaa tekijää, joka ideoiden lisäksi toteuttaa asioita monipuolisesti esim. diilien rakentamisen ja asiakastyön muodossa. Tittelisi voi olla Programmatic and Data Specialist tai taustasi ja toiveesi huomioiden jotain muuta. Tärkeintä meille on se, että olet hyvä tyyppi ja täydennät pientä tiimiämme. 

Kaupallinen vainu on välttämättömyys, tekninen osaaminen ja koodin ymmärtäminen suuri plussa. Olet luonteeltasi analyyttinen ja sinulla on vahva tahto kehittää asioita. Päivittäisessä työssäsi olet oman tiimin lisäksi yhteydessä moniin eri tahoihin: julkaisijoihin, mainostaja-asiakkaisiin, mediatoimistoasiakkaisiin ja yhteistyökumppaneihin.

Toivoisimme, että tiedät mitä seuraavat asiat tarkoittavat käytännössä:

– ohjelmallisen ostamisen työkalut

– mainonnanhallinta

– datakohdennus

Me tarjoamme sinulle:

– itsenäisen työnkuvan, vastuuta ja vapautta

– mahdollisuudet kasvattaa liiketoimintaa merkittävästi

– pienen ja ketterän tiimin

– erittäin kivan duunipaikan

– etätyömahdollisuuden

– mahdollisuudet vaikuttaa omaan toimenkuvaasi

Lähetä vapaamuotoinen hakemuksesi mahdollisimman pian CV:n kera osoitteeseen tuomas.suihkonen@improvemedia.fi. Paikka täytetään välittömästi oikean henkilön löydyttyä!

Kysymyksiin vastaa Tuomas Suihkonen, 050 567 6707.

Improve Media on vuonna 2014 perustettu mainosverkosto. Edustamme yli 100 mediaa, joihin kuuluu muun muassa sosiaalisen median palvelu Jodel. Improve Media kuuluu nopeasti kasvavaan City Digital -konserniin, jossa mukana on mm. City.fi, Eat.fi ja TableOnline.